Grattis till Gubben




Idag har vi kalasat för darlingen fyller år, bara ett år kvar till den magiska gränsen.
Skippade tårta idag och gjorde paj istället, mycket godare tycker jag i alla fall.
Sen ikväll var jag och hade en hudvårdsklass i Axmar, jättetrevligt var det.

Annars i helgen har vi mest varit borta och grillat känns det som, himla trevligt. Igår var vi till Katta & Tom och grilla chorizo med pasta sallad till, super gott. Fredagen var vi hos Svärisarna å grilla oxå suveränt och där fick man i sig lite rött med:-) Vet inte om det var av det som jag fick lite huvudvärk av på lördagen eller om det var pollen, var riktigt risig i min allergi då kanske var en kombination.
På lördagen var min bort flyttade vän Teresa hit och fikade, så kul att se henne.

Nu så väntar sängen.

Love

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Tack kära Millan för att du kom och blåste bort ledsna tankar en stund. Du är en go vän! Tack för det!

Kram Kajsa

2009-05-06 @ 08:01:51
URL: http://mellan.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0