Full rulle i dagarna två

Igår var det traktor åkning på Ellens dagis, med picknick på Saltars och skön sång av barnen.
Dom sjöng lille katt och gjorde tecken språks versionen samtidigt, tycker jag var bra  av dom små. Finns en pojke på dagis som talar med stöd av tecken. Åh vad barn lär sig fort.
Elvira hade genrep av Cabarén på fyren så det var ett väldans farande .

Och idag har jag varit i stor stan och handlat lite presenter till Elvira och så var jag på City Gross å handla mat, shit vilken butik tog flera timmar att handla.

Sen var det PREMIÄR på Cabarén äntligen, och så duktiga dom var alla barn.
Jag var väl mindre duktig då som glömde kameran hemma. Så glad att Elvira ville vara med och uppträda och stå på scenen hon som är så försiktig i allt.
Så det blir en bild från traktor färden i alla fall.


Ellen på flaket



Sångfåglar

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0