Tänka sig

Tänk vad man kan bli lycklig av nå så lite som några tapetvåder på väggen. Igår kväll satte älsklingen upp fondtapeten i köket, jag hjälpte till med limmet. Det är ungefär vad jag kan, är inte så händig och pysslig jag. Men det blev jätte fint. Så idag har jag suttit i köket hela dan och bara njutit.
Solen ute har ju också gjort sitt till att man mår toppen just nu. Ska nog åka till Ikea en sväng imorron och köpa gardinskenor så är det snart klart.



händige herrn

Hade kaffe gäster här på fm, Pernilla, Tina och lilla My kom förbi. Sen på em var svärisarna hit och hälsa på.
Och så har jag varit på en kvällsprommis med Katta ikväll, tänkte jag skulle komma igång med det igen.

Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa ut min braiga bok.

glada kramar på er

Kommentarer
Postat av: katarina

Förstår att det blev fint :) Jätte fin tapet!

// Katarina

2009-03-19 @ 09:43:53
Postat av: tess

snyggt.... ( tapeten & händige herrn!!!! )

2009-03-20 @ 06:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0