tandfé

Så här ser man ut när man tappat sin första tand. Mallig som få vill jag lova.


Nu får vi hoppas att tandfen kommer med ett guld mynt i natt.


Annars har det varit ganska lungt i helgen för mig, men hörde att dom flesta av mina vänninor hade varit ute och roat sig på BK i fredags. Hoppas ni hade roligt girl´s, hänger på nästa gång.

Vi var barnledig torsdag till lördag för barnen var hos mormor, det var ganska skönt med lite egen tid.
På lördag när dom kom hem var vi in till stan och åt på lamms terass. Sen var vi på hockey Brynäs-Färjestad, tyvärr då så förlorade ju Bif till Tommys stora glädje. Ellen tyckte det var kul på hockey men Elvira undrade efter halva första perioden när vi skulle åka hem, sen sa hon till farmor att det var skittråkigt på hockey.



Jag tycker det är kul med hockey ialla fall och ser fram mot slutspel.



Vi var ju på luftkudde land oxå i torsdags på dan med kusin Julia, det var kul och uppskattat.
Jag ljuget inte om jag säger att Ellen sprang två mil på två timmar :-)


Ellen rosig å fin


Elvira & Julia laddar för kuddkrig

      

Nu så får det räcka för idag, måste knyta mig. Skola och dagis i morgon igen.

Tjing

Kommentarer
Postat av: tess

wilma har lärt sig att om man kör tanden under kudden så blir de papperspengar....

2009-03-02 @ 11:58:40
Postat av: Kajsa

Elvira får väl lära sig av wilma ;-)

2009-03-03 @ 10:03:34
URL: http://mellan.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0