soligt men det blåser isbjörnar

Härligt med sol men kallt som attans, fast inne i Gävle snöade det enligt en säker källa.
Hade en lungn och skön födelsedag igår, ett besök av svärmor på fm och pappa o Maggan på em.
Men det är då bra tåkigt att vara solokvist hemma på kvällarna, T är i Åre och jobbar den här veckan så det lär bli fler kvällar att sitta å häcka framför datorn.
Nu ska jag gå stila till mig lite sen stan på KFG möte. Kanske jag tar mig en tur till Ullis å tigger en god kopp kaffe, dom har ju en sådan där maskin som mal bönor på stört. Super gott kaffe.



Typ en sådan

Ska nog ta och önska mig en.

Love

Kommentarer
Postat av: Anonym

till och med lilla jag har börjat drukit sånt kaffe:)

2009-03-26 @ 08:31:21
URL: http://forsmarkcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0