disco

Mitt största troll har varit på disco för första gången på Zebran, åh vad mamman var nervös. Känns ju så himla konstigt för mig är hon ju så liten än. Hon gick med en kompis som är två år äldre och världens lungnaste, så det kändes ganska tryggt ändå med nån som hade lite koll.
Hon hade 60 kronor med, 20 till inträde och godis för resten ( tre tjugolappar). Men Elvira skulle bara ha två 5 kronor med också för tänk om det fanns något som kostade 5 kronor och så hade hon bara pappers pengar, hur skulle det gå då. Bara att försöka förklara, inte världens lättaste att förstå för en tjej på 6 år. Skojigt hade dom haft ivarje fall när jag hämtade dom kl 20.00.



Förväntansfull disco brud

Annars har vi mest målat och spikat lister här i huset, hann även med en tur till pulkabacken med korvgrillning på lördagen.
Nu film

Tjiing

Kommentarer
Postat av: tess

haha välkommen till den "riktiga" världen, nu börjas det..... jag gruvar mej för den dagen man måste sitta uppe o vänta på nattbussen! hua.

2009-03-17 @ 15:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0