Sjukt avis

Min vän Åsa var på Springsteen förra torsdagen, var sååå avis. Sen ringde hon på lördag kväll å frågade om jag ville följa med på söndagens konsert om hon fick tag i biljetter. Sa ju ja på stört såklart, men tyvärr blev det lite för mycket pengar. Så vi blev hemma, Åsa hade ju redan varit så henne var det ju inte så synd om men mig var det skit synd om:-(
Har varit och sett Bruce några gånger och Åsa ännu fler, men han e bara så bra. Ja bäst skulle man kunna säga.
Sånt tryck.

Bruce Springsteen fre 5/6 ståplats pict big

Ja ja nästa gång är det min tur åka.

Har varit och fikat hos rara Hebbe idag, hon ska ha bebis om ett tag och e så rund å fin om magen.
Det var verkligen skoj å träffas och prata.
Tommy kom hem från Stockholm idag och åkte sen på dragrodden, inte avis alls kan jag säga helt ärligt.
För vilket jävla väder på ren svenska.
Håller nu tummar å tår för Tess och Magnus att vädret är på deras sida imorron.

Natti


Kommentarer
Postat av: Therese

Tack :)

känns så kul! nu är det ju bara en röd kavaj som fattas, sen är jag redo för diqn ;)

2009-06-13 @ 09:40:47
URL: http://tezzybump.blogg.se/
Postat av: katarina

Ja det var jätte trevligt att du kom föbi :)

2009-06-14 @ 13:54:32
Postat av: Kajsa

Hejsan svejsan vännen!

Efter mycket stök sitter jag nu i husvagnen och har landat med en gt. Hoppas ni får en fin midsommar.

Kram på dig och familjen

2009-06-15 @ 22:10:00
URL: http://mellan.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

haha ja de har du rätt i eller leta en bra pappa kanske:) ha en trevlig midsommar..kram

2009-06-19 @ 08:12:47
URL: http://forsmarkcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0