Äntligen Victoria+Daniel

Ja  det var väl ändå på tiden att Prinssesan får sin Prins,och att han är en vanlig kille från Ockelbo det e ju ganska coolt.



Har som sagt varit lite dålig på uppdatering här på sidan, men ska bättra mig nu.
Har haft fullt upp, dagarna bara rullar på. Jobbade som sagt på Hakke lördag, måndag och tisdag. Kul att jobba lite ibland.
Idag har jag å kidsen varit till Valbo och hälsat på Jenny, sen gjorde vi av med lite pengar på Toys r´us , det blev även ett par nya Walking skor till mig och munck jackor åt tjejerna från Intersport. Vi avslutade hela shopping resan med glass från Mc donken.
Imorgon ska vi till "luft kudde land" med kusin Julia, sen kommer mormor och hämtar girlsen. Ska bli härligt med sov morron på fredag, men vaknar väl som vanligt 6.30 av kattskrället som är sällskaps sjuk vid den härliga tid.
Har  tittat på Greys Anatomi, hur bra som helst.

Nu ska jag mysa lite med älskling.

See you soon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0