bara att konstatera

Ja som sagt det är bara att konstatera att jag inte funkar utan sol, känner mig trött, trött och ja helt enkelt skit trött. Kanske man ska önska sig en liten solresa av tomten.



Varför kan det inte bara se ut så här?

Har haft ett litet blogg stop igen då, verkar komma med jämna mellan rum.
Vad har hänt då tro, lite allt möjligt och ingenting.
Jobbar på schema nu på Hakke till slutet av januari, det känns bra att veta när man ska jobba.
Fast jag är ledig ganska mycket,jobbar halvtid ca.

Idag har jag varit till Valbo och haft en MK klass, det var verkligen trevligt. Senare på kvällen kom Lill Millan och fixade frillan på mig oh det var behövligt kan jag lova. T är i Vemdalen och jobbar men är back in town imorron igen.
I morgon ska jag försöka att skaka fram lite ork att måla sängborden, har nu målat och fått upp min dörrsänggavel :-) det blev bra. Fast den skulle nog ha suttit lite högre, fan T får spel på mig snart.  Sen på fredag ska jag nog åka och hjälpa mammis som har halkat och krossat armbågen.

Näe kanske man ska gå å sova en stund så man e pigg i morron, hur nu det ska gå till.

Ha det bäst.

Tjiiing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0