trött

Igår var jag till min kära pappa , måndags pensionären och drack kaffe.
Tommy hemma med flunsan eller nåt.

Jag skrattade mig nästan fördärvad åt Magnus när Tess berättade att han åkt till stan med två olika skor på fötterna, skrattar än när jag tänker på det. Tack Magnus.
Det jag egentligen ville komma till var att jag inte är så mycket bättre själv. Igår när jag kom hem från MK utbildningen så såg jag att jag hade toppen ut och in, snyggt med alla sömmar utåt. Tur jag hade kavajen över, men ändå. Så går det när man stressar iväg.
I natt vaknade lill terror kl 01.00, sen var hon vaken resten av natten, jag lovar att jag kunde hålla mig för skratt då.
Inte mycket sova inatt alltså.
Elvira hemma med feber och hosta, så det blev en riktig slappa dag i dag med två sjuklingar.



Nu är det mycket vinter ute igen, fast nu räcker det.

Skotta lungt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0