skotta skotta skotta

En dag som den här, när det har kräk snöat ett dygn och snön väger bly så önskar jag att vi bodde i en hyreslägenhet.
Men bara då.
Tommy skulle så klart dra igång den gamla snöslungan, den som kastar snön ca 20 cm. Men tom han gav upp och insåg att den inte är nå vidare bra, om man nu inte vill slita ut sig helt då.
Hade skottat halva gården och var helt slut när det kom en ängel i traktor och fixade resten av uppfarten, tur annars hade jag nog varit död nu:-)
Ängel var min svärfar.
Nu står det en ny och fin snöslunga på gården som kastar snön flera meter, T hittade en nästan ny på blocket.
Så nu blir det väl ingen mer snö i år :-)


Den berömda gamla slungan....

Ellen var på kalas idag, tredje söndagen på raken som det har kalasats. Elvira är inte riktigt pigg än.
Igår hade vi en riktig slappar dag, T och tjejerna var lite rasslig och jag var bara trött efter ute kvällen med tjejerna från förr. Fast jag åkte hem ganska tidigt.
Men trevligt var det, så himla skoj att träffas.
Vi började kvällen med lite biljard och vin på Interpool i gävle, mysigt ställe.


TJEJERNA FRÅN FÖRR


             
Sofia                                      Katarina                               Jenny                                    Åsa


Jag vet inte tjejer, men jag tror inte vi har nån framtid som biljard proffs. Det överlåter vi åt andra eller?
Kul var det i allafall.

Sedan gick vi till Lams Terass, där slöt Madde upp och vi åt god mat och drack mer vin. Hade jättetrevlig och hoppas vi kommer att fortsätta träffas så här, lite då och då.
Tack Katta för du tar tag i träffarna, mailar, bokar och ordnar.

Nä nu måste här sovas.

Tjiingeling....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0