Sjuka barn



Satt och tittade lite i hm katalogen idag och hittade dom här söta klänningarn till tjejerna. Ska höra lite med dom imorron vad dom tycker, dom brukar inte tycka lika som mig.
Men just nu så är dom små sjuka med feber och hosta, Elvira har legat i två dagar.
Ellen fick lite alvedon idag och sen var det full fart igen.
Nu håller vi tummarna för att jag slipper denna sjuka som går här hemma:-)

Var till stan och handla lite nya tights och byxor åt tjejerna, fyndade nya vinter skor åt Elvira. Pax skor för 112,50:- tycker iallafall jag är överkomligt.
Storhandlade mat oxå för det ekade i både kyl & frys.

Imorgon ska jag ut och spela lite biljard och äta en bit mat med tjejerna från förr, fattar inte att det gått snart 20 år.

tjiing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0