oh va länge sedan

Ja det var ett tag sedan jag uppdaterade lite här.
Har haft lite å stå i, fikat och lunchat med Tezz och så :-)

Förra veckan städade jag undan julen och grejade, skönt.
Det blir ju så himmla fint.
Mysigt att ställa fram alla julsaker och gran å så men man hinner tröttna fort.

Söndagen tillbringades på badhuset i Ockelbo, Lina hade badkalas.
Mycket uppskattat av Elvira och Ellen kan jag lova.
Men jag slapp bada min blek fe-a kropp tack å lov :-)



Och idag tvingade jag Tess att äta lunch med mig, fast värst svår övertalad var hon ju inte.
Blev smarrig sallad från Kondis.
Var på MK utbildning ikväll, kul kul.
Ska försöka få med mig några gäster till nästa måndag, för då blir det make up.

Pratade med lillebror borta i västindien idag, han var så vänlig att dela med sig av denna härliga bild från deras balkong.


detta får avsluta för idag.
Kram

Kommentarer
Postat av: [email protected]

blåser lika där som här!!!!

2009-01-13 @ 16:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0