Gott nytt år

Så var det då ett nytt år igen 2009, helt otroligt vad tiden går fort. Elvira kommer att fylla 7 år i år,helt galet jag som fortfarande bara är 25 :-)
Var till Tess å fikade lite dagen före det nya året och fick en fin  Bratz lampa till Elvira, tack hon blev jätteglad.
Lite avundsjuk blev ju lill terror, men det gick bra med en liten muta.

Gårdags kvällen firade vi i hos våra vänner Katarina och Tom, där vi fick fantastisk god mat och efterätt. Oxfilé m. cheddarpotatis och hallon och marängpaj.
Jag hade gjort förrätt och det blev  toast med räkor o kräftstjärtar, helt ok blev dom.

Sedan kom vi ju till kvällens stora höjdpunkt (enligt Tommy o Tom då)  fyrverkerierna, dom blir som barn på nytt bara dom får smälla och skjuta lite:-)
Men fint var det.
Elvira och Ellen lyckades hålla sig vaken hela kvällen men Ebba hon somnade kl. 23.55.

Nu ska jag väcka mina kids så att dom somnar ikväll nån gång, sedan bär det av till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0