fika fika fika

Har mest varit runt och fikat dom här dagarna, så trevligt så.
Fast på tisdagen var Kajsa och Gösta hit på kaffe.
Sen var jag bjuden på lunch hos Tess och super söta Vendela, god sallad och hembakat bröd hade dom fixat.


Terese & Vendela

Onsdagen var det kaffetår hos Pernilla på fm och på em åkte jag och tjejerna in till Henrik och Ullis.
Ullis har fyllt 28 år så vi passade på att gratta henne, fick se lite bilder från härliga Västindien oxå.

Idag så var jag till Änglagård och fika, träffade Sara där. En gammal klass kompis från högstadiet ,det var skoj att se henne igen.
Ja ni ser att jag har fullt upp hela dagarna, tur att Kajsa hade hunden Gösta med hit.
Han åt nämligen upp allt mitt damm.

Tjiing tjiing


Kommentarer
Postat av: carro

mm jag hade skit skoj, och varmt och skönt hade jag..:)

2009-01-30 @ 20:03:38
URL: http://forsmarkcaroliune.blogg.se/
Postat av: Kajsa

MMMmm Gösta kmmer gärna och äter mr en annan dag :-)

2009-02-05 @ 09:17:07
URL: http://mellan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0