update

Var nån dag sen igen jag uppdaterade, har väl inte gjort eller hänt så mycket här. Tisdags var det tandläkarbesök för små grynen, såg fint ut.
Så vi firade med att åka till kondis och köpa bullar:-) fick kaffe till hos farmor och farfar.
Sen fick Elvira och Ellen sig en skotertur med pappa Tommy.

Onsdagen tillbringades i hemmet med snabel draken och skur moppen, tyckte det var dax när man fastna i golvet, hihihi.
På kvällen fick jag en liten spontan inbjudan om en tjej myskväll hos Anna, så kajsa och jag åkte dit och fick lite te och äggmackor.Gott.
Men som vanligt sover ju inte barn som dom brukar när man tänkt ha lite mys. Söta lilla Ida hon var med oss hela kvällen, men det gjorde absolut inget för hon e så snäll.

Konstigt, har ganska mycket jag skulle kunna göra här hemma på dagarna men det blir liksom inte så mycket gjort för mig. Har nog för mycket tid för fika jag. I alla fall var Terese Sjöberg hit på kaffe idag, kul för jag tycker verkligen inte om att dricka kaffe själv. Få se vem man kan tvinga av lite kaffe i morron då :-)


Skoterbrudar

Nu dax för Criminal minds.

Love

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag hade gärna kommit!Men måste ju ill arbetsföemdlingen...bläää

Kommer en annan dag.

Kram

2009-02-06 @ 08:44:04
URL: http://mellan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0