härliga måndag

Dax å kliva upp på morgonen igen då, är så trött när klockan ringer kl 7.00.
Kan ju bero på att jag aldrig kommer i säng  som man ska. Fast på helgerna så somnar jag alltid i soffan när vi ska kolla på film, är så dåligt film sällskap tycker min käresta.
Fick lite fm kaffe hos Tess idag så jag vaknade till i allafall.
I kväll var jag på Mk utbildning, vann på utlottningen. En bodylotion,härligt härligt.


Så här fint var det idag.

Helgen var lugn och skön, lördag var vi bara hemma och softa.
Söndagen tillbringade hela la familja på badhuset i Söderhamn, sen hade Elvira beställt korv och makaroner hos mormor. Tur det annars hade vi väl stannat på Mcdonalds på vägen hem.

Kallt som attans igen, så nu känns det som jag bara eldar och eldar hela dagarna.

dax å knyta sig.
Tjiingeling....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0