Datorer

Tänkte sitta å pyssla lite vid datorn idag på fm, men se det gick inte alls det.
Vi har 3 datorer å jag kunde inte använda nån, helt otroligt.
Blev så upprörd att jag bara måste åka och fika, hamnade på Änglagård med Anna.
Det känndes bra:-)

Senare på em var vi på 1-års kalas lilla Liam blev stora killen. Elvira och Ellens minsta kusin.
Hem och käka lite , sen vidare till Folkan på Longkalsong.
Ungarna älskade det, dansa och sjöng med som bara den.
En cd för hundra spänn blev det oxå, men det var det värt.

Tog en prommis  med Katta runt Norrsundet på kvällen, tack för att du tar mig med.
Så skönt när jag kommer ut å inte bara hänger i soffan.

Kärleken  å jag kollade på Fringe på kanal 5, hur bra som helst.

Nu hör jag sängen ropar, kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0