1 december

Bara 24 dagar kvar till jul, å all julstämmning försvann med snön.
Jag som hade sådan längtan till jul när jag hade julöppethus.
Kanske hinner den komma tillbaka, hoppas.

Har funderat på att måla om i vardagsrummet, bara slänga på lite färg tills vi har tid att rusta det ordentligt.
Den dassiga färg som är nu kan man ju nästan kräkas på. Ska tänka ett tag till om det är värt allt jobb.
Fixar man lite så vill jag gärna ha en ny tv bänk el vad man ska kalla det, nya gardiner, ny matta osv osv.
Gärna en snygg soffa oxå :-)

På lördag ska jag på tjejfest, hur länge sedan som helst man var på ett riktigt hederligt girlparty.
Ska bli skoj.

tog en liten prommis på fm med Ellen  som var ledig idag, så då passade vi på att  gå förbi Katta å Ebba.
Där fick vi både lunch och nybakadde saffransbullar, mumsigt värre.
Vi var även till änglagård en sväng.

Fixa lite middag å eld i pannan och så iväg till stan på MK utbildning.
Och nu blir det sängen för mig tack å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0